Obchodní podmínky pro výkup použitého zboží (platné do 26.6.2019)

Obchodní podmínky pro výkup platné do 26. 6. 2019. Aktuální znění najdete zde.

Tyto všeobecné obchodní podmínky pro výkup použitého zboží (dále jen „obchodní podmínky“) se vztahují na smlouvy uzavřené prostřednictvím on-line obchodu BAZAR DESKOVÝCH HER umístěného na webovém rozhraní www.hbazar.cz (dále jen „webové rozhraní“) mezi

podnikatelem:

Ing. Miloslav Serba, se sídlem Nové sady 988/2, 602 00, Brno - Staré Brno

IČ: 06222820

zapsán v živnostenském rejstříku vedeném Magistrátem města Brna

adresa pro doručování: Nové sady 988/2, 602 00, Brno - Staré Brno

telefonní číslo: +420 731 931 113

kontaktní e-mail: info@hbazar.cz

jako kupujícím

a vámi jako prodávajícím.

  1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ
    1. Shrnutí obsahu obchodních podmínek

      Kupní smlouvou se zavazujete dodat nám zboží uvedené ve vaší nabídce a my se zavazujeme toto zboží převzít a zaplatit vám kupní cenu. Pro uzavření smlouvy je potřeba, abyste podali nabídku a aby došlo k jejímu přijetí z naší strany (podle článku 2). Možné způsoby platby a dodání naleznete v článku 3 a 4. Informace o možnosti odstoupení od smlouvy jsou v článku 5.

    2. Jedná se o spotřebitelskou smlouvu?

      O spotřebitelskou smlouvu se jedná v případě, že jste spotřebitelem, tj. pokud jste fyzickou osobou a zboží nabízíte mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání. V opačném případě se o spotřebitelskou smlouvu nejedná a nevztahuje se na vás ochrana spotřebitele dle právních předpisů a těchto obchodních podmínek.

    3. Čím se řídí naše vzájemná práva a povinnosti?

      V první řadě smlouvou, která je tvořena následujícími dokumenty:

      • těmito obchodními podmínkami, které vymezují naše vzájemná práva a povinnosti;
      • Zásadami ochrany osobních údajů, které upravují ochranu vašich osobních údajů;
      • podmínkami a pokyny uvedenými na webovém rozhraní zejména při uzavírání smlouvy;
      • nabídkou a jejím přijetím,

      a v otázkách neupravených smlouvou se naše vzájemná práva a povinnosti řídí českým právním řádem, zejména následujícími právními předpisy:

      • zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“);
      • zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů (pouze pokud jste spotřebitelem).

      Pokud se vaše bydliště nebo sídlo nachází mimo Českou republiku, nebo pokud náš právní poměr obsahuje jiný mezinárodní prvek, souhlasíte s tím, že se náš vztah řídí českým právem. Pokud jste spotřebitelem a právní řád státu vašeho bydliště poskytuje vyšší míru ochrany spotřebitele než český právní řád, je vám v právních vztazích poskytována tato vyšší míra ochrany.

    4. Jak vyjádříte souhlas s obchodními podmínkami?

      V rámci e-mailové komunikace vám zašleme obchodní podmínky. Souhlas vyjádříte prostřednictvím e-mailu. Souhlasem stvrzujete, že jste se s těmito obchodními podmínkami seznámili a souhlasíte s nimi.

    5. Co byste ještě ohledně obchodních podmínek měli vědět?

      V případě, že je některé ustanovení těchto obchodních podmínek neplatné, neúčinné nebo nepoužitelné (nebo se takovým stane), použije se namísto něj ustanovení, které se mu svým smyslem nejvíce blíží. Tím není dotčena platnost ostatních ustanovení.

      Znění obchodních podmínek můžeme měnit či doplňovat. Vaše práva a povinnosti se řídí vždy tím zněním obchodních podmínek, za jehož účinnosti vznikly. Měnit či doplňovat obchodní podmínky lze pouze písemnou formou.

  2. KUPNÍ SMLOUVA
    1. Jak uzavíráme kupní smlouvu?

      Pro uzavření smlouvy je nutné, abyste odeslali nabídku v souladu s těmito obchodními podmínkami a aby došlo k přijetí této nabídky z naší strany.

    2. Jak podat nabídku?

      Nabídku je možné podat prostřednictvím našeho kontaktního e-mailu info@hbazar.cz.

      Nabídka musí obsahovat název, popis, fotografie, stav vašeho nabízeného zboží a návrh kupní ceny.

      Dále uveďte vaše jméno, příjmení, adresu místa trvalého pobytu, rodné číslo a vámi preferovaný způsob platby a dopravy.

    3. Můžete již odeslanou nabídku zrušit nebo změnit?

      Nabídku můžete zrušit či změnit telefonicky nebo e-mailem, dokud nebylo odesláno přijetí nabídky z naší strany.

    4. Jak na vaši nabídku budeme reagovat?

      Zpravidla do několika dnů vám zašleme jednu z následujících odpovědí:

      • přijetí vaší nabídky;
      • stanovení jiné nabídky na koupi vašeho zboží (např. změna kupní ceny);
      • odmítnutí vaší nabídky.
    5. Jak zjistíte, že jsme přijali nabídku a kdy je uzavřena smlouva?

      O obdržení nabídky vás budeme informovat prostřednictvím e-mailu. Kupní smlouva je uzavřena okamžikem, kdy je vám doručeno přijetí nabídky z naší strany na e-mailovou adresu.

    6. Nevíte, jakou cenu má vaše zboží, a nebo nechcete nic zdlouhavě fotit?

      Zabalte a zašlete nám zboží dle pokynů uvedených v sekci „VÝKUP HER“.

      My vám deskovou hru oceníme a budeme vás kontaktovat s naší nabídkou. Pokud naši nabídku přijmete, zašleme vám do několika dnů peníze na váš účet. Smlouva je v takovém případě uzavřena přijetím nabídky z vaší strany.

      Pokud s nabídkou nebudete souhlasit, zašleme vám deskovou hru zpátky. Více informací o úhradě nákladů naleznete na webovém rozhraní (Platební a dodací podmínky).

    7. Bydlíte blízko našeho sídla a máte více jak 5 her k prodeji?

      V tomto případě po individuální domluvě jsme ochotni si zboží vyzvednout přímo u vás. Nacenění zboží, vaši identifikaci i prodej uskutečníme ve smluveném místě a čase, a bude probíhat podle individuálně dohodnutých podmínek.

    8. Máte možnost získat smlouvu v textové podobě?

      Dokumenty tvořící smlouvu vám budou zaslány e-mailem nebo na vaši žádost vytištěny poštou. Při zasílání poštou vás můžeme požádat o úhradu nákladů s tím spojených.

      Dokumenty tvořící smlouvu archivujeme v elektronické podobě. Smlouva není přístupná třetím osobám.

  3. PLATEBNÍ PODMÍNKY
    1. Jaké způsoby platby nabízíme?

      Způsob úhrady bude stanoven na základě domluvy. Nabízíme následující způsoby úhrady:

      • poštovní poukázkou;
      • bezhotovostně převodem na váš bankovní účet.

      Případné další způsoby platby jsou uvedeny v sekci „VÝKUP ZBOŽÍ“.

    2. Kdy nastane splatnost kupní ceny?

      V případě platby v hotovosti je cena splatná při převzetí zboží. Při bezhotovostní platbě je cena splatná do deseti dnů od přijetí nabídky, cena je uhrazena okamžikem připsání příslušné částky na váš bankovní účet. Pokud neobdržíte cenu v době splatnosti, máte možnost odstoupit od smlouvy.

  4. DODACÍ PODMÍNKY
    1. Jak zasílat zboží?

      Způsoby dodání zboží, které akceptujeme, jsou uvedeny v sekci „VÝKUP ZBOŽÍ“.

    2. Co musíte udělat, než zašlete zboží?

      Při zaslání zboží poštou si musíte nechat ověřit vaši totožnost veřejnou listinou o identifikaci. Veřejnou listinu o identifikaci je možné si vyžádat na úřadech s rozšířenou působností, u notáře nebo pomocí služby Czech POINT.

      Tuto veřejnou listinu nám zašlete společně se zasílaným zbožím. Případně můžete zajistit úřední provedení konverze listiny do elektronické podoby a zaslat nám ji e-mailem. Pouhé naskenování listiny nestačí.

      Veřejnou listinu o identifikaci je možno využít vícekrát. Není nutné mít ke každému obchodu novou veřejnou listinu o identifikaci.

      Bez této listiny nemůžeme vaše zboží přijmout.

    3. Jak zabalit zboží a kam ho poslat?

      Zboží zabalte a pošlete dle návodu uvedeném v sekci „VÝKUP ZBOŽÍ“.

    4. Do kdy nám zboží musíte dodat?

      Dodání zboží musí být uskutečněno do 14 dnů od přijetí nabídky. Pokud nejste schopni tuto lhůtu dodržet, informujte nás neprodleně prostřednictvím našeho kontaktního e-mailu.

      Dodáním zboží podle těchto obchodních podmínek se rozumí okamžik, kdy je nám zboží doručeno.

      Vlastnické právo ke zboží nabýváme okamžikem zaplacení celé kupní ceny.

  5. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY
    1. Jak můžete od smlouvy odstoupit?

      Od kupní smlouvy můžete jako spotřebitel bez udání důvodu odstoupit ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží námi; je-li dodávka rozdělena do několika částí, ode dne převzetí poslední dodávky. Oznámení o odstoupení od kupní smlouvy doporučujeme zaslat na naši doručovací adresu nebo na e-mail. Pro odstoupení od smlouvy lze využít vzorový formulář.

    2. Jaké má odstoupení od smlouvy důsledky?

      Odstoupením od smlouvy se smlouva od počátku ruší a hledí se na ni, jako kdyby nebyla uzavřena.

    3. Jakým způsobem vám vrátíme zboží?

      Zboží jsme povinni vám vrátit do 14 dnů od odstoupení od smlouvy na vaši doručovací adresu.

    4. Kdy nám zašlete peníze?

      Veškeré přijaté peněžní prostředky jste povinni nám vrátit do 14 dnů od odstoupení od smlouvy.

      Peníze nám vrátíte stejným způsobem, jakým jste je přijali nebo způsobem jakým budete požadovat.

      Náklady spojené s odesláním zboží na vaši adresu hradíme my.

    5. Kdy od smlouvy odstoupit nelze?

      Od smlouvy není možné odstoupit v případech uvedených v § 1837 občanského zákoníku.

    6. Kdy můžeme odstoupit od kupní smlouvy my?

      Vyhrazujeme si právo odstoupit od smlouvy v následujících případech:

      • neobdrželi jsme od vás zboží ve stanovené době;
      • nebyli jsme schopni ověřit vaši totožnost (například pomocí veřejné listiny o identifikaci);
      • plnění se stane objektivně nemožným nebo protiprávním.

      V případě, že nastala některá z výše uvedených skutečností, budeme vás o našem odstoupení od smlouvy neprodleně informovat.

  6. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

    Vaše práva z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a, jste-li spotřebitelem, § 2158 až 2174 občanského zákoníku).

  7. DALŠÍ INFORMACE PRO SPOTŘEBITELE
    1. Jaká oprávnění máme k výkonu naší činnosti?

      K prodeji zboží jsme oprávněni na základě živnostenského oprávnění. Naše činnost nepodléhá jinému povolování.

    2. Jak vyřizujeme stížnosti?

      Případné stížnosti vyřizujeme prostřednictvím svého kontaktního e-mailu. Dále se můžete obrátit na příslušný živnostenský úřad nebo na Českou obchodní inspekci.

    3. Jaká máte práva při vzniku spotřebitelského sporu?

      Jste-li spotřebitel a vznikne-li mezi námi spor ze smlouvy, který se nám nepodaří vyřešit přímo, máte právo obrátit se s tímto sporem na Českou obchodní inspekci (adresa: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2; webové rozhraní: www.coi.cz, www.adr.coi.cz; elektronický kontakt: adr@coi.cz; telefon: +420 296 366 360) za účelem mimosoudního řešení spotřebitelského sporu. Toto právo můžete uplatnit nejpozději do 1 roku ode dne, kdy jste u nás poprvé uplatnili právo, které je předmětem tohoto spotřebitelského sporu.

      Pro podání stížnosti týkající se zboží nebo služeb, které jste nám nabídli, a pro vyhledání subjektu alternativního řešení sporů můžete rovněž využít on-line platformu, která je zřízena Evropskou komisí na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

  8. REGISTRACE NA WEBOVÉM ROZHRANÍ
    1. Jak se můžete registrovat na webovém rozhraní?

      Registrací prostřednictvím registračního formuláře na webovém rozhraní je založen uživatelský účet. Přístupové údaje do uživatelského účtu uchovávejte v tajnosti. Neneseme odpovědnost za případné zneužití uživatelského účtu třetí osobou.

      Informace uváděné při registraci musí být pravdivé a úplné. Účet, při jehož založení byly použity nepravdivé nebo neúplné údaje, můžeme bez náhrady zrušit. V případě změn ve vašich údajích doporučujeme provést jejich bezodkladnou úpravu v uživatelském účtu.

    2. K čemu uživatelský účet slouží?

      Prostřednictvím uživatelského účtu můžete především nabízet zboží, sledovat obchody a spravovat uživatelský účet. Případné další funkce uživatelského účtu jsou vždy uvedeny na webovém rozhraní.

    3. Kdy můžeme váš uživatelský účet zrušit?

      Vezměte na vědomí, že máme právo váš uživatelský účet bez náhrady zrušit, pokud prostřednictvím vašeho účtu dochází k porušování dobrých mravů, platných právních předpisů nebo těchto obchodních podmínek.

  9. OCHRANA AUTORSKÝCH PRÁV, ODPOVĚDNOST A UŽÍVÁNÍ WEBOVÉHO ROZHRANÍ
    1. Je obsah webových stránek chráněn autorským právem?

      Obsah webových stránek umístěných na webovém rozhraní (texty včetně obchodních podmínek, fotografie, obrázky, loga, programové vybavení a další) je chráněn naším autorským právem nebo právy dalších osob. Obsah nesmíte měnit, kopírovat, rozmnožovat, šířit ani používat k jakémukoli účelu bez našeho souhlasu či souhlasu držitele autorských práv. Zejména je zakázáno bezplatné či úplatné zpřístupňování fotografií a textů umístěných na webovém rozhraní.

      Názvy a označení výrobků, zboží, služeb, firem a společností mohou být registrovanými ochrannými známkami příslušných vlastníků. 

    2. Odpovědnost a užívání webového rozhraní

      Neneseme odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do webového rozhraní nebo v důsledku jeho užití v rozporu s jeho určením. Při využívání webového rozhraní nesmíte používat postupy, které by mohly narušit funkci systému nebo nepřiměřeně zatěžovat systém.

      Pokud se při užívání webového rozhraní dopustíte jakéhokoliv nezákonného či neetického jednání, jsme oprávněni omezit, pozastavit nebo ukončit váš přístup na webové rozhraní, a to bez jakékoli náhrady. V tomto případě jste dále povinni uhradit nám škodu, která vaším jednáním dle tohoto odstavce prokazatelně vznikla, a to v plné výši.

      Upozorňujeme vás na to, že kliknutím na některé odkazy na webovém rozhraní může dojít k opuštění webového rozhraní a k přesměrování na webové stránky třetích subjektů.

Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 20. 10. 2017.

X

Obchod používá cookies, podrobněji viz Zásady ochrany osobních údajů.

Souhlasím
Nesouhlasím